Gymnasieval

Hej B!

Shit, det är så himla jobbigt med gymnasievalet som måste göras nu. Det finns ju så himla mycket att välja mellan att man inte har en chans att veta vad man ska söka. Jag har massa olika som jag vill gå på, först sökte jag Sam-sam på Vasaskolan men har redan hunnit ändra till Barn och Fritid på Polhem. Så nu får vi hoppas att jag inte får för mig att byta igen.

Dagen igår var väldigt chill, haha. Satt hemma och kolla teve hela kvällen, och skönt var det. Vet inte när jag hade en lugn dag senast, så riktigt skönt var det.

Har rensat mina garderober idag och hittat massa kläder jag hade glömt bort helt och hållet, haha. Så nu hittar jag i mina garderober igen vilket är himla skönt. Resten av dagen ska jag plugga till matte nationella som vi har på torsdag och sen ska jag iväg på tantis, ska bli skönt att få bort allt som helgen fört med sig (Godis/chips.) Det är ju även Beck ikväll som jag ska kika på tänkte jag. Så blir en lugn kväll idag också :)




Puss
/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0