Kryssning

Hej allihopa! Nu har vi kommit hem igen, det där var bland det absolut roligaste i mitt liv.

"Du snurrar på mitt huvud?" Det var en finsk som skulle säga; snurrar det i ditt huvud?
"Hello Iam Sorry!" Haha, det var en kille som hette Sorry men det fatta inte vi först.
"Vaaa? Satt Lotta Brome här nyss? Fyfan vad coolt! Vem är hon föresten?" - Linnea

Kommer några bilder här nu :)

Innan middag första dagen.

Haha, ska hon glo lite mer diskret nästa gång?

Smile like you mean it.

Minigolf, jag var king!

Han var as läskig.

Mina favoriter

I Finland

Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: lml

fina ni är:)

2009-08-16 @ 18:48:46
Postat av: Anonym

sötisar(:

2009-08-17 @ 11:28:10
URL: http://ssofialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0