Någon lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hm, gjorde inte så himla mycket igår förutom att plugga och det gjorde ju inte mig så glad precis..

Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade av någon idiot som ringde fel två gånger, hade sovmorgon..

Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg och kollade på Coyote ugly, som var en jävla bra film faktiskt!

Det sista du sa högt: Tror det var att jag sa tack till massa som kom med fika :D

Det senaste någon sa till dig: Varsegod

Vad har du druckit idag: Mjölk bara faktiskt, även fast det finns julmust i kylen

Vad var det senaste du åt: Mammas nybakta bulla, otroligt god

Vad var det senaste du köpte: En väska till mig själv, eller en julklapp till Linnea, kommer inte ihåg riktigt

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Kallt, snöigt, vidrigt, går nästan inte att gå ut utan att frysa ihjäl..

Godaste glassmaken: Tycker inte om glass så mycket, men typ vanilj med oboy på. Det är gött

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Verkligen inte

Sover du tungt: Tungt, väldigt svårt att väcka mig oftast

Drömmer du mardrömmar: Nej, har aldrig gjort det heller, så det är ju ganska skönt

Trivs du med ditt jobb: Hehe, om man kan kalla det att jag jobbar när jag är barnvakt trivs jag hur bra som hellst!

Favoritklädsel: När det är sommar och man bara kan dra på sig shorts och någon t-shirt

Favoritlåt just nu: Hm, finns ganska många men try sleeping whit a broken heart är grymt bra

Vad ser du om du tittar till höger: Lampa, vägg, hårfärg och vantar

Vad gör dig glad just nu: Att jag bara har imorgon kvar sen är det jullov. Och att jag om tre månader kommer få träffa min älskade, saknade bästa syster!

Vad ska du göra härnäst: Ska nog sova, eller kolla på en till film. Blir nog till att sova

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad då det är massa roliga saker som väntar nu, men även väldigt trött på mitt liv.

Favoritgodis: Chocklad för det mesta, och jordgubbarna är lovely

Kläder just nu: Taits och stoor tröja, det mysigaste som finns!

 

Sommarplaner: Hoppas på att Marres och mina planer går i uppfyllelse. Sen ska jag bara njuta till hundra procent av att det är sommar och inte stressa nå alls!

 

Hur många kuddar sover du med: Har ungefär 5 i sängen tror jag

Spelar du något instrument: Nepp, och vill inte försöka lära mig heller för vet att jag skulle ha sugit

Morgon eller nattmänniska: Lite både och faktiskt. Beror på humöret och sådär

Vad är viktigast för dig: Alla mina underbara vänner och min älskade familj

Är du kittlig: Hehe, yes.

Snarkar du: Nej, gjorde det dock hela tiden förr.

Stjärntecken: Skorpion

Äckligaste insekten: Alla insekter är ju äckliga!

Längtar du mest efter just nu: Att det ska bli jullov, och få träffa min älskade moster som kommer över jul!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Våra planer ska gå i uppfyllelse älskling <3 s´det får vi se till! Lov ya

2009-12-22 @ 06:12:14
Postat av: josefine

Ja, det får vi verkligen göra, för det vore bäääästa! älskardig<3

2009-12-22 @ 09:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0