pluggsöndag

Godmorgon! Denna söndag ska jag enbart spendera till att plugga, måste verkligen det även fast det känns trist. Har en stor redovisning och ett boksamtal imorgon..

Hann aldrig blogga igår, vaknade runt 12 åkte nästan direkt till köpis med Linnea, köpte hårfärg och en tröja. Hem och färga, vart vit/gul hårig så ska göra någonting åt det och tills dess leva i mössa. Runt 6 åkte jag till köpis och mötte Sandra, köpte present till Nelly sen hem till Nellpan, åt och myste en massa! Kom hem runt 12 och slocknade på sturt.

Jag saknar dom mest betydelsefulla människorna i mitt liv, dom som ger mig motivation och får mig att kämpa. Dom som alltid finns där, och då menar jag alltid.
Linnea Norman och Marlene Gustafsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0