Barnvakt

Hello dear you :)
Sitter hemma hos mina kusiner nu och är barnvakt åt min lillasyster Maja och min kusin Emil, på självaste midsommar? :o Ja, faktiskt så gör jag det.. Päronen (föräldrarna) har åkt iväg för att dansa på lundgrens där det även visade sig att massa av mina kompisar ska vara ikväll. Haha!
 
Åkte hem från Ockelbo imorse, men vill redan tillbaks. Miss my Best Friend redan.
Har varit där sedan i tisdags, myspysigt sörru. Hon fick hem en katt i går som var nog världens sötaste. Fast han var lite feg i början den lilla rackaren :)

Kollar på Benjamin Buttons otroliga liv här i min ensamhet för dom andra småskitarna har redan somnat. Blir nog kvar här till 2-3, beror på när Päronen  pallar sig hemåt. :)

Skriver kanske nå mer ikväll. Will se!
Puss

Kommentarer
Postat av: sandra westlin

såg din mamma ;)

2009-06-20 @ 20:08:50
URL: http://sandrawestlin.blogg.se/
Postat av: josefine

haha, kan tänka mig att hon var ganska soet :D

2009-06-20 @ 21:56:09
URL: http://josefajng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0