Moln

Hahaha, roligt att molnen kika fram så fort jag slängt på mig bikinin :o Men den kommer väl tillbaks får jag la hoppas!

Åkte från det ena till det andra igår så hann aldrig blogga. Sammanfattning om dagen/kvällen/natten :)
- Gick upp till mormor för att äta lite smarrig tårta. Åt ju så att man sprack vafan :o Aja, sen åkte jag och Marre upp till golfen för att spela lite, jag var mest king om man säger så (a) Mötte typ hela släkten där igen för det var visst inte bara jag och marre som tänkt den tanken. Efter det cyklade jag direkt och mötte Ellen på köpis och skjutsade hem henne till mig, vi spela fotboll och massa innan Sandra kom och hämtade oss och vi åkte till valbobadet där det var massa personer. Dock kom polisen dit och alla la in super farten. Hahah.

Sov hemma hos Ellen sedan :)

/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysmys :)

2009-06-22 @ 14:36:55
URL: http://ejerlardtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0