12 maj

Hejsan gullisar.
Godeftermiddag, eller godkväll! Eller hur säger man egentligen? Haha.

Skola idag, as usual. Vi hade nationella i no, vilket jag inte förstår varför? Kunde ingenting alls kändes det som, men som tur var så skulle det inte påverka betygen så mycket!
Sen vid halv 6 hade jag tandläkar tid, dom skulle kolla att skenan var bra och sådär, men såklart klumpig som jag är glömmer jag skenan hemma.. Haha, så dom vart inte så glad på mig! (a)

Jag känner mig helt "naken" utan pengar på mobilen och har inte haft det på en månad så skönt att jag äntligen fixat.

Ser ut som ett bombnedslag i mitt rum så ska ta och vrida på musiken och städa lite. :)
Hare bäst!

Puss
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0