congratulations

Tjenare bloggen!
Tänkte börja med att säga grattis till LinneaML och EmmaW. :):)
Skulle fika och mysa med älsklingsamanda idag, men vart lite ändrade planer.
Så saknar henne super mycket nu :(

Sitter och äter världens godaste nötter som alla måste smaka, cashewnötter med sourcream and onion smak. Bästa jag ätit på mycket länge, slår till och med nutellan :o
Nu blir bara nattinatti hade jag tänkt, skulle sitta så fint nu. Men blir alltid så att jag aldrig kommer i säng så jag blir jätte trött dagen efter..


jag älskar dig verkligen - LinneaLN, du är min bästa vän

Godnatt puss
/Josefine

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack JosefineG:D

2009-05-07 @ 21:23:08
URL: http://liksomlinnea.blogg.se/
Postat av: sandra westlin

AS GOTT VARE!!

2009-05-08 @ 18:59:11
URL: http://sandrawestlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA NGN GÅNG ;O

2009-05-11 @ 18:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0