Fonis med linnea :)

Hello all sweeties :)
Sitter just nu och pratar med linnea i fonen :) Jag ska till henne i helgen och det ska bli så jäklans roligt och skönt. Har inte varit där på en månad så känner hur mycker jag saknar henne nu.
Annars idag har jag varit på ridning, jag tycker det är en sån jäkla skön känsla att bara flyga fram. ÅÅh, i love it :)
Pratat massa med björn också :)

Är nationella imorgon igen, och ska jag vara ärlig har jag inte gjort någonting för att träna till det. Känner varken att jag har lust eller tid. Men ska ta tag i skolan nu igen med tanke på att det bara är 4 veckor kvar eller nå :D

Neej, nu börjar protjekt runaway som jag ska kika på innan jag sover.  Så ,got to go ;p


Bjuder på en sötis bild på mig och Majsi :)

Sovgott
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0