let the pictures talk

Jag vill ha tillbaks sommaren! Så mycket minnen.

Finlands resan med älskling var det bästa!

Sandra+Conne+Josse+grabbsen+båt=galet!

Morfar 70år på axmarbrygga!

Bättra på brännan med Sara och Ellen!

Första doppet med Sofia!

Leksands sommarland med släkt!

Tjejkväll hemma hos Linnea!

Myskväll hos Ellen!

kvällen med Linnea, Jessie & Elina!

Hos Hanna. + Linnea som inte syns!

Mat och bowling med girlsen!

Cruising i Sandviken med Linnea!

Inspark!

Alla galna kvällar i Hedesunda!


Och alla andra galna party nights!




Okej, stannar där :) Jag hade en skit bra sommar! Det jag ville komma fram till.


Kommentarer
Postat av: amanda

ÅH VAD JAG SAKNAR DEJ.

2009-10-29 @ 14:25:16
URL: http://amandddda.blogg.se/
Postat av: josefine

SAKNAR DIG OCKSÅ! :(

2009-10-30 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0