helgen

Hello! Jag är lite frånvarande från bloggen just nu bara för att min dator inte funkar så sitter mest på my parents dator. Och här har jag inga bilder så då är det inge roligt att blogga!

Jag har iaf haft en super duper bra helg. I fredags åkte vi några babes till ockelbo, hem till sannis och bastade,åt pizza och förfestade. Sen tog vi nio bussen till gävle och gick till norr på Nellpans boys birthday party! =) Max hann vi äta innan vi åkte hem också såklart. hoho. Sen på lördagen hjälpte jag sanna att städa undan allt, och åkte vid tre på my bestis match. Vi och company var och åt pizza sen runt sju, myspys. Vid åtta åkte jag till gävle och där mötte Hanna och Bea mig, vi kollade på film och åt chips :D Var så jävla skönt att sova sen!

Idag har jag vart upp till en familj som jag ska vara barnvakt åt framöver. Jag lekte lite med barnen och sådär, känns super bra. Har nyss vart på tantis så nu ska jag äta hamburgare, plugga och sen sova :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0