Tal

Jag har ett tal som jag ska hålla imorgon, och då ska jag berätta om Marlene och allt kring det. Känner nu att jag antagligen inte kommer klara mig från att börja grina vilket känns himla pinsamt då det kommer förstöra hela talet och det kommer låta som att jag bara vill ha uppmärksamhet.

Början:
En dag jag aldrig kommer glömma är natten till den 7 september nu iår.
Det var en väldigt sorglig natt.
Jag visste att den skulle bli jobbig, men inte så jobbigt som det blev.


Åååh, hur ska jag klara det!?!?!

Sovgott! ♥

Kommentarer
Postat av: Syster

Kommer inte gå annat än bra gumman! tänk bara på mig om du är nervös. jag kommer tänka på dig hela dagen imorgon! och jag kommer hålla alla tummar jag kan för dig!! ditt tal är säkert hur bra som helst efetrsom det handlar om mig så jag tror inte du har nått att oroa dig för <3<3<3 you can do it!

2009-10-20 @ 04:00:31
Postat av: sandrue

det kommer gå jätte bra kära du<3

2009-10-20 @ 11:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0