onsdag - fredag

hehe, vet att uppdateringen har sugit några dagar men i onsdags åkte jag till linnea efter skolan, färgade hennes hår och kika på my sisters keeper, har aldrig grinat så mycket till en film. helt sjukt sorgligt! vart sjuk på kvällen så stannade hemma från skolan på torsdag och mös massa med film ist, sov sedan kvar hos henne till fredag också och tog ungefär fyra tåget hem och gick direkt till skolan för att hämta massa böcker. igår kväll var jag hemma med maja själv då päronen var borta och roade sig. just nu sitter jag och ska plugga hela dagen, inge roligt men är tvungen då vi har massa den kommande veckan.


du är min bästa vän genom allt, jag älskar dig linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0