långt tråkigt inlägg

Har varit hemma hela dagen, bara klivit ur sängen och ätit, sååå jävla skönt. Jag behövde verkligen det!

Tänkte berätta lite vad som hänt sen onsdags.
Åkte som sagt till Linnea i onsdags, vi solade, åt pizza och bara myste. På torsdagen var det nyår och då åkte vi till Felicia med massa goa tjejer och käka massa tacos och sen till moby och fira tolvslaget, hade jätte trevligt. Vaknade hos Lovisa i fredags och tog mig hemåt någon gång på kvällen, sen åkte jag till Emelie och sleepa där med chips och dipp. Åkte hem från Emelie typ två på lördagen och sen på kvällen åkte jag till mattias, där dk och två till var, kika film och sådär. Sen igår så var jag och älskling på bio sen åkte hon hem och jag åkte till mattias och dk, somnade typ fyra inatt.

Nu ska jag ta ett långt bad med bok och ansiktsmask. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0