26 april

Hej B!
Hann inte blogga någe igår för var fullt upp. Men jag tänkte dra dagen lite kortfattat :)
Solade i den underbara solen några timmar innan jag åkte till köpis och köpte mig en ny bikini.
Gick lite med linneaML också. söttjej :)
Sen hem och fixade mig för att sedan dra till Conne på förpartaj, kom massa folk som vi sedan gick med till en lokal som låg några meter bort. Fast där sög det så vi gick tillbaks till Conne och helt plötsligt var hela världen hemma hos Conne. Så då föste vi tillbaks alla till lokalen, dit polisen kom. Jipppi.

Vart precis lite ändrade planer i mitt schema idag.
Skulle upp till stan med sötislinneaLN men hände lite grejer så blir nog bara plugg idag.
+ att jag såklart ska på tantis, är sista gången på tisdag. :(



Jag älskar dig så himla mycket, du är den bästa som livet skapat

Puss
/Josefine

Kommentarer
Postat av: linnnea larsson

Du är &så en söttjej skaru veta:D

Blir inge tantis för mig idag:/

2009-04-26 @ 19:29:36
URL: http://liksomlinnea.blogg.se/
Postat av: sofia larsson

vrf är dt sista på tisdag?

dt är ju långt till sommarlovet?:)

2009-04-26 @ 21:15:26
URL: http://ssofialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0