Matte nationella

Hej Bloggen! :)
Hade ju somsagt matte nationella idag, jag har ingen aning alls hur det gick men svarade på alla nästan så får ju hoppas på det bästa iaf.
Annars idag har jag lagat maten här hemma, vart speghetti och köttfärsås. Har inte ätit nå goare, eller jo kanske men måste ju muntra upp mig själv lite :) haha.
Sen åkte jag och Elvis till köpis och sen hem till henne och myste. Har saknat henne så mycket, var ett tag sedan vi var med varann nu men får hoppas det blir lite oftare nu, för hon är verkligen hur dunder bra som hellst! :)

Pappa kom hem med en ny rääääcerbil idag. Nej, kanske inte riktigt räcer, men en peugot eller nå iaf :D haha, den var asfräään.

Sen nu ska jag väl kika tv och sen ta mig en sovare för att sedan vakna upp pigg och kry imorgon bitti. Tycker jag låter alldeles toppen :)

Puss
/josefine


Kommentarer
Postat av: neko

älskar dig bby :D

2009-05-06 @ 15:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0