ingenting vart som planerat

Hejsan! Ingenting vart som planerat idag, skulle ju vart med Linnea och så idag efter skolan men så vart det inte för hennes pappa är i kristianstad, eller karlstad kanske det var? Aja, träffa henne en sväng efter skolan men hann inte prata med henne nå och det måste jag göra snart innan jag bryter ihop totalt! Åkte hem och sov efter skolan. Sen nu ska jag intervjua mamma och imorgon klockan nio ska jag följa med till hennes jobb. Snark!


Jag måste få ur mig allt jag känner, måste skrika rakt ut snart!

Kommentarer
Postat av: Evelina BF 1a ;)

Skrik ut till mej!! Fast du inte känner mej så bra :P :$<3

2009-09-02 @ 13:17:56
Postat av: svarar

du är bra du vännen! <3

2009-09-02 @ 13:20:41
URL: http://josefajng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0