Sho bre vad händer yao peace bree

Det är så mycket plugg att jag blir helt död. prov hit prov dit, redovisning dit och hit. Det är sjukt mycket! Men får se till att ta mig igenom det här nu, eftersom dom här betygen kommer betyda min framtid. Som tur var har jag mina gullhjärtan i klassen som gör att jag orkar mig till skolan!

Pluggade massa idag efter skolan, sen kom Linnea hem till mig och vi kikade på idol det var ju från gävle =) Sen gick vi ut och gick ett tag och sen nu ska jag hoppa ner i sängen och glömma bort alla läxor så jag är pigg imorgon!

Saknar MarreBarre också!


Bild på mig och Bananen sen i sommras :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

You can do it, vet hur bra du är i skolan vänni ;) Saknar dig också! fatta kul när ni kommer :D:D <3

2009-09-16 @ 03:06:51
URL: http://marlenegustafsson.blogg.se/
Postat av: sandra westlin

vet att du menar mig med gullhjärta :)

2009-09-16 @ 12:48:19
Postat av: snyggingen på bilden

hetbanan_ om jag får be :)

2009-09-16 @ 17:37:52
Postat av: snyggingen på bilden 2

haha, ursäktar så mycket hetbanan_ :D

2009-09-16 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0