21 april

Idag har varit en sån där dag när jag bara är allmänt glad och sprallig. Men tyvärr försvann allt och jag var istället väldigt sur. Har lust att bara sprängas (Joru, så cool är jag sörrru.) för jag blir så jäkla förbannad.
Förstår inte hur vissa människor tänker och vad de får allting ifrån, men det här var helt klart något jag inte förväntat mig.
Inte på en fläck.

Hade muntliga nationella i engelska, så skönt att ha det gjort nu. Man vart jätte nervös så jag bara prata på om allt möjligt fast att det typ inte ens hörde till alla gånger. Haha

Har varit kock här hemma idag. Vart smarrig tacopaj som smakade ljuvligt vill jag lova :)
Ska snart cykla iväg till tantisen med marre och sen hem och plugga.




Sen hade mamma köpt hem jätte mumsiga jordgubbar, så ett stort plus till henne :)

Puss
/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0