Bara lite trött

Hejsan! Är så himla trött varje gång jag kommer hem från skolan, förstår inte hur jag ska klara av det här. Men det är väl oftas bara början som är jobbig sen vänjer man sig väl :) Igår efter skolan gick jag Sandra och Linnea och feta på donken och gick sedan över till M&B och satt där från tre till sex ungefär. Super mysigt! Idag har jag inte gjort nå speciellt, lagade maten här hemma sen har jag följt med Marre på cykeln medan hon sprang. Min klass är jätte bra tycker jag! Finns många ur gulliga människor, som Sanna Emma Julia Sandra Evelina :)

Imorgon ska jag träffa Linnea Älsklingen :) Längtar sååååå! Saknar henne nu

Här kommer bilder på mig och Sandra dom tre senaste åren vi gått tillsammans. Och nu väntar ju tre (jobbiga!!!) år till med gullfian :)

Hon är så charmig den här bruden, särskillt näst sista kortet :)


Hold on - Måns zelmerlöw

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0