göra lista = har trökigt

Jag har insett att min senaste kyss: inte var av kärlek
Jag lyssnar på: dance with my father again - celine dion, just nu 
Jag pratar: väldigt mycket, ibland
Jag tycker om: att äta mat
Min bästa vän är: helt klart Linnea!
Min första riktiga kyss var: ganska länge sedan nu
Jag avskyr när folk: pratar skit
Kärlek är: något jag inte upplevt än
Jag gillar att: vara med mina vänner
Jag är hemligt förälskad i: jätte hemligt om jag säger. thihih :) nejdå, ingen
Sist jag grät var: igår kväll
Min mobiltelefon är: sönder och mega ful!
När jag vaknar på morgonen: kollar jag alltid vad klockan är
Innan jag går och lägger mig: läser jag alltid massa bloggar
Just nu tänker jag på: vad jag ska ha på mig imorgon
Bebisar är: bland det sötaste som finns
Idag har jag: ätit friterad kyckling med älskling
Ikväll ska jag: bara sova och vila ut.
I morgon kommer jag: paddla kanot göra och sammarbetsövningar i Smörnäs med klassen.
Jag vill verkligen ha: helg nu, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0