my day

Godeftermiddag! Kom nyss hem från skolan, eller har varit med Linnea efter också och myst lite :) Vi bestämmde igår att vi skulle äta någonstans efter skolan, men jag vart så jäkla hungrig på lunchen så följde med Sandra till donkan för att äta lite, och vem möter jag inte där. Haha jo Linnea, så skulle båda smyga lite med att vi åt där men råkade dock mötas :D Slutade vid två och då åkte jag ner på stan och vi satte oss och åt igen :O Sen nu vet jag inte riktigt vad som händer.

Imorgon ska jag iaf ha myskväll med mina älsklingar Lillan Soffan och Lajjan (LinneaN Sofia och LinneaL) och det ska bli super mys :)


Kollade igenom gammla bilder och hittade den här. Kommer upp så mycket minnen!
Cecilia Matilda Elin Linnea Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0