Skara Sommarland

Hej! Åkte hem till Linnea i söndags, hann aldrig blogga innan jag åkte. Åt världens godaste Subway macka innan jag åkte tillsammans med min syrra.

Har haft super mysigt med älskling som vanligt :)
I söndags var vi med Jessie och Elina hela dagen/kvällen.
Måndag tillbringade vi med att  åka runt i sandviken, äta fetaste menyn på donken och sen mysa lite hos hennes pappa innan vi åkte tillbaka till ockelbo och kollade på beck hemma hos Alex.
Tisdag (idag) Har vi bara slappat och sådär, sen tog jag halv åtta tåget hem.
Nu sitter jag och väntar på att Navy CIS ska börja :)

Imorgon ska jag Anna, Maja, Lena och farmor åka till skara sommarland. Haha mysigt! Hoppas det blir bra väder så kan man passa på att sola lite nu innan sommaren är slut..


Bilden är gammal och råhet :) Love her!

________________
Det är så jävla skönt. För jag saknar dig inte ens längre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur snygg som helst!

2009-08-05 @ 00:43:07
URL: http://llinneanorman.blogg.se/
Postat av: Anonym

(K)

2009-08-05 @ 08:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0