Sovgott

Imorgon är det skola som vanligt, slutar runt tre har jag för mig. Efter skolan ska jag försöka hitta på någonting att göra fram till halv fem då jag ska möta upp Linnea och vi ska åka hem till hennes pappa och mysa hela kvällen och sedan sova där. (Jag behöver verkligen det nu!) Sen på onsdag kan man säga att vi är ledig för vi ska inte till skolan nå utan man ska intervjua och följa med en person under någon timme och den personen ska då ha ens drömyrke. Jag ska följa med min mamma som är dagisfröken, ville vara hos en psykolog men man kan ju tyvärr inte vara med dom under dagen. Så nu tänkte jag hoppa i säng och läsa lite.
Sovgott alla sockertoppar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0