du bara du

Det är svårt att få allt att gå ihop, när det är en sån stor del av mig som saknas, som är flera hundra mil bort. Det är svårt att inte vara svag, men jag försöker klara det för din skull. Hur svårt det än är och hur svårt det här året än kommer bli. Det har gått två månader, två jävla månader bara. Vilket betyder att det är minst nio kvar tills allt blir som vanligt igen, eller iallafall någorlunda normalt.

Jag saknar dig bara mer ju längre tid det går, saknaden gör ont. För ont!
Hoppas du har det bra, även fast vi inte pratat på ett tag. Jag älskar dig Marlene.


Kommentarer
Postat av: syster

jag älskr dig!

2009-11-04 @ 16:35:18
Postat av: syster

jag älskar dig!

2009-11-04 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0